מיומנה של מחלקת השיווק 2019

גם השנה כינסנו את צוות המחלקה יחד עם משרד הפרסום שלנו וחשבנו איך נציג לעולם את הפעילות של רופין ונעביר בצורה הכי מדויקת את האווירה הסטודנטיאלית, הנגישות של המרצים, התרומה לקהילה שמאוד חשובה לנו והקמפוס הירוק והכי יפה שיש לנו.

כמי שמניפים בגאווה זו השנה השנייה את דגל Welearn היה ברור לנו שמי שידע לעשות את זה הכי טוב הם הסטודנטים שלנו.
בדיוק בגלל זה עשינו את זה ביחד! כי אנחנו כבר יודעים שמה שעושים ביחד, סטודנטים, מרצים וסגל יוצא הכי טוב!
אז מה קורה כשמעמידים 9 סטודנטים ומרצה אחד מול מצלמה?
תהיו בטוחים שיצאו משם הרבה סטורי'ז! :-)
למשימה נקראו הסטודנטים יקיר יקותיאל, מיקה יעקב, הדר בן סימון, אדר כהן, ספיר אקיס, סראנש אסמיה, שיר אבידן, אריאל ארזי, מורן סופר, וד"ר יואל אסרף אחד שהציגו יחד את גישת Welearn בתחומי המחקר, הלמידה המשותפת, התרומה לקהילה ועוד.


עברנו יום צילום עמוס שהתחיל ב 7 בבוקר (כן אנחנו מאוד חרוצים:-) ) הסתיים קצת אחרי השקיעה, ועבר לאחר מכן לעבודת סטודיו שכללה עריכה בתלת מימד שהעניקה לסרט את הנפח אליו כיוונו, והעבירה את המסר שלנו רק דרך מילים בודדות שהופיעו על המסך וסיפרו את הסיפור שלנו.

 

תודה לסטודנטים ולמרצים שתמיד נכונים לשתף איתנו פעולה, למשרד הפרסום 23 שעוזר לנו לתרגם רעיון לתסריט כתוב, ולאוהד פרי הבימאי שזורם עם השיגעונות שלנו .
אגב... רק שתדעו שזאת רק ההתחלה. חכו לעוד כמה סירטונים מפתיעים במהלך השנה :-)