• להיות יזם ים

    תכירו את החקלאות הימית, תחום מרתק ופורץ גבולות שנלמד ונחקר בפקולטה למדעי הים.

    קרא עוד

  • להיות יזם ים

    תכירו את החקלאות הימית, תחום מרתק ופורץ גבולות שנלמד ונחקר בפקולטה למדעי הים

    קרא עוד

פרופ' אביעד קליינברג - נשיא חדש למרכז האקדמי רופין

פרופ' אביעד קליינברג - נשיא חדש למרכז האקדמי רופין

אושר פה אחד מינויו של פרופ' אביעד קליינברג כנשיא החדש של המרכז האקדמי רופין. פרופ׳ קליינברג יחליף בתפקיד את פרופ' גליה צבר שמסיימת את תפקידה בהצלחה גדולה לאחר 5 שנות כהונה.

קרא עוד

האקתון בינה מלאכותית - היי טק ברופין

האקתון בינה מלאכותית - היי טק ברופין

סטודנטים בהנדסה התחרו בהאקתון בינה מלאכותית וזכו בפרסים מכובדים ובהתנסות מעשית בפיתוח מעבד שתשרת אותם בעבודתם בתעשייה.

קרא עוד

שיא של 1149 בוגרים טריים

שיא של 1149 בוגרים טריים

בטקס מרגש שהתקיים בקמפוס בשבוע שעבר הוענקו 1149 תארי בוגר ומוסמך במרכז האקדמי רופין. האירוע היה לנקודת מפגש מיוחדת שבה לאחר כשנה שבה לא פקדו את הקמפוס סטודנטים, שמחנו לארח אלפי מבקרים בניהם בוגרים, בני משפחה נרגשים וחברי סגל אקדמי ומנהלי.

קרא עוד

בלי פילטר: לראשונה בישראל, מוסד אקדמי פותח פרופיל בסנאפצ'ט

הסטודנטים מתעדים ומשתפים את האוירה וחיי הקמפוס, כפי שהם משתקפים דרך עינהם החמושות במשקפי סנאפצ'ט (SPECTACLES) חדשניים

לראשונה בישראל, מוסד אקדמי פותח פרופיל בסנאפצ'ט. הסיפורים (STORIES) מועלים לפרופיל ע"י סטודנט הלומד במכללה המתעד את החיים הסטודנטיאליים בקמפוס מנקודת מבטו.

על מנת לאפשר תיעוד אותנטי ובלתי אמצעי של הנעשה בכיתות ומדשאות הקמפוס, נרכשו במרכז  האקדמי רופין זוג משקפי סנאפצ'ט, דרכם מתעדים הסטודנטים את חבריהם ברחבי הקמפוס באירועים ובסיטואציות שונות בתוך הכיתות ומחוץ להן.

כך למשל תועדו לאחרונה בפרופיל הסנאצפ'ט של המכללה פיצ'ים נבחרים של המתמודדים, באירועי תרבות שונים בקמפוס ו"בתחרות הפרסומות" המתרחשת ברופין מדי שנה במחלקה במנהל עסקים.

קובי יפרח, מנהל השיווק של המרכז האקדמי רופין "הבנו שעם כל הכבוד לפוסטים ברשתות החברתיות בפלטפורמות הקלאסיות, המועמדים שלנו רוצים לפגוש אותנו גם דרך STORIES בלתי אמצעיים ובפלטפורמות חדשות יותר כמו סנאפצ'ט. השיווק למועמדים נהפך ליותר טכנולוגי ומאומץ מהר מאוד על ידי המשתמשים שרוצים לקבל טעימה בלתי אמצעית של האווירה הייחודית בקמפוס שלנו, דרך העיניים של סטודנט ולא פונקציה שיווקית אחרת. לשמחתי הסטודנטים של רופין נרתמו לעניין השיתוף בשמחה וביצירתיות, ומתלהבים לספר את הסיפור ולשתפו ברשת".

הצטרפו אלינו בנסאפצ'ט>>