• אז איך את אוהב.ת את הכרטיס טיסה שלך לתאילנד?

    כל יום בממוצע אנחנו מקבלים כ- 35,000 החלטות!! מתי לשתות קפה ואיפה, איזו פנייה לקחת בכביש ואיזו חולצה ללבוש היום. אבל יש החלטות, בעיקר כלכליות, שאנחנו חייבים להקדיש להן תשומת לב גבוהה יותר. לדוגמא: איך להתנהל בחופש? ואיך כל זה משפיע על הכיס.

    קרא עוד

  • אז איך את אוהב.ת את הכרטיס טיסה שלך לתאילנד?

    כל יום בממוצע אנחנו מקבלים כ- 35,000 החלטות!! מתי לשתות קפה ואיפה, איזו פנייה לקחת בכביש ואיזו חולצה ללבוש היום. אבל יש החלטות, בעיקר כלכליות, שאנחנו חייבים להקדיש להן תשומת לב גבוהה יותר. לדוגמא: איך להתנהל בחופש? ואיך כל זה משפיע על הכיס.

    קרא עוד

טקס מצטיינים 2022

טקס מצטיינים 2022

טקס המצטיינים השנה התקיים ב-12/12/22 ואיתו ההתרגשות של הסטודנטים והמשפחות שהגיעו לחגוג את הישגיהם של יקיריהם בערב של מצוינות אקדמית ועשייה חברתית בעלת ערך של בוגרי רופין.

קרא עוד

דור ה-Z בפרנקפורט

דור ה-Z בפרנקפורט

עוד לפני שגרמניה לא עלתה לשמינית גמר מונדיאל 2022, נתנאל אטיאס, סטודנט שנה ג' לכלכלה ומנהל ייצג את המרכז האקדמי רופין במשלחת סטודנטים בפרנקפורט בכנס DISK2022.

קרא עוד

פתרון המשבר העולמי בשרשרת האספקה נמצא בבינה המלאכותית

פתרון המשבר העולמי בשרשרת האספקה נמצא בבינה המלאכותית

אימוץ בינה מלאכותית בניתוח של חיזוי ביקושים, תכנון מערך ההובלות, בחירת ספקים, ניהול מלאי ועוד יביא לשינויים משמעותיים בתפעול שרשרת האספקה ויהפוך אותה לסתגלנית, זריזה וגמישה ומותאמת לתנודתיות הצפויה בשווקים בעתיד הנראה לעין. מה הם האתגרים באימוץ זה?

קרא עוד

סטודנטים מקדמים עסקים של עולים חדשים

הסטודנטים של רופין בפקולטה לכלכלה ומנהל עסקים התגייסו למען קידום עסקים קטנים של עולים חדשים. הקמפיין הזוכה לאחר תחרות צמודה במיוחד, הוכן עבור בית מאפה צרפתי "פטיסרי" של עולה חדש מצרפת.

תחרות הפרסום השנתית הנערכת מידי שנה בסופו של הקורס 'תקשורת שיווקית', התמקדה השנה בקידום עסקים קטנים של עולים חדשים, הזקוקים יותר מכל לעזרה בפנייה השיווקית והפרסומית  שלהם אל מול הקהל הישראלי. הקורס, בהנחייתה של הגב' טלי אפרת, ובלווי קריאטיבי של המעצבת טובי בן הרצל מהווה את אחד משיאיה  של ההתמחות בשיווק במחלקה למנהל עסקים  

והזוכים במקום הראשון הם: שקד מלצר-גבע, ספיר ירון, תום דנינו, נתנאל בן יוסף, צח עברי

הנושא הנבחר - קידום עסקים של עולים חדשים - בשיתוף עם המרכז לטיפוח יזמות (מט"י) בנתניה. משקף בדרך נוספת את המחויבות של המרכז האקדמי רופין לנושא ההגירה והשילוב החברתי ורואה בו את אחד האתגרים המרכזיים הניצבים בפני החברה הישראלית. 

בהתנסות זאת לאורך סמסטר מלא, מושם דגש רב על חיבור בין תאוריה לבין פרקטיקה והסטודנטים מתנסים בבניית קמפיין פרסומי על כל שלביו. בתחילה הם נפגשים עם עולים חדשים בעלי עסקים קטנים, אוספים ומנתחים מידע רב, המשמש לייצור קמפיין שיווקי יצירתי לקידום העסק. מדדי ההצלחה לקמפיינים, שכולם מתפרסמים בפועל באפיקי מדיה שונים, התמקדו בהגדלת המודעות והחשיפה לעסק, גידול במכירות פועל ויצירת ערך מוסף לבעל העסק כמו חיבור להוויה הישראלית, חידוד החוויה האישית של קהל הלקוחות ומתן כלים ותכניות פעולה להמשך קידום העסק גם לאחר סופו של הקמפיין.           
עשרת הקמפיינים שהוצגו בתחרות הגמר חשפו סיפורים מרגשים על בעלי עסקים קטנים שבחרו להגשים את חלומם העסקי, למרות ועל אף כל הקשיים.

מקום הראשוןבית מאפה צרפתי (פטיסרי) של עולה חדש מצרפת. הסטודנטים: שקד מלצר גבע/ספיר ירון/תום דנינו/נתנאל בן יוסף/צח עברי.

מקום שני - ג'וטי – מסעדה הודית  - הסטודנטים: הדר מורד, שיר ממן, ניר שיינמן, עדן טופולסקי

מקום שלישיאקו- בר (מזנון טבעוני) עולה מאוזבקיסטן. הסטודנטיות: נטלי דוידיאן, שני ברנשטיין, אריאל עמרני, שירה ארוד, אריאל מזרחי.

קידום בית מאפה "לה-מארה" - הזוכים במקום הראשון

צוות השופטים בתחרות כלל בכירים מעולם הפרסום והשיווק: רמי שלמור, יו"ר ומנכ"ל שלמור השקעות, לשעבר בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, דודי ברמן, בעלים ומנכ"ל משותף פרסום GPS, יאיר אלוני , לשעבר מנכ"ל רשות השידור, פרופסור גליה צבר, נשיאת המרכז האקדמי רופין ,ד"ר קרין אמית, ראש תכנית המוסמך בהגירה ושילוב חברתי במרכז האקדמי רופין, ד"ר יואל אסרף, ראש ההתמחות בשיווק במחלקה למנהל עסקים, קובי יפרח – מנהל השיווק והפרסום במרכז האקדמי רופין.