• להיות יזם ים

    תכירו את החקלאות הימית, תחום מרתק ופורץ גבולות שנלמד ונחקר בפקולטה למדעי הים.

    קרא עוד

  • להיות יזם ים

    תכירו את החקלאות הימית, תחום מרתק ופורץ גבולות שנלמד ונחקר בפקולטה למדעי הים

    קרא עוד

פרופ' אביעד קליינברג - נשיא חדש למרכז האקדמי רופין

פרופ' אביעד קליינברג - נשיא חדש למרכז האקדמי רופין

אושר פה אחד מינויו של פרופ' אביעד קליינברג כנשיא החדש של המרכז האקדמי רופין. פרופ׳ קליינברג יחליף בתפקיד את פרופ' גליה צבר שמסיימת את תפקידה בהצלחה גדולה לאחר 5 שנות כהונה.

קרא עוד

האקתון בינה מלאכותית - היי טק ברופין

האקתון בינה מלאכותית - היי טק ברופין

סטודנטים בהנדסה התחרו בהאקתון בינה מלאכותית וזכו בפרסים מכובדים ובהתנסות מעשית בפיתוח מעבד שתשרת אותם בעבודתם בתעשייה.

קרא עוד

שיא של 1149 בוגרים טריים

שיא של 1149 בוגרים טריים

בטקס מרגש שהתקיים בקמפוס בשבוע שעבר הוענקו 1149 תארי בוגר ומוסמך במרכז האקדמי רופין. האירוע היה לנקודת מפגש מיוחדת שבה לאחר כשנה שבה לא פקדו את הקמפוס סטודנטים, שמחנו לארח אלפי מבקרים בניהם בוגרים, בני משפחה נרגשים וחברי סגל אקדמי ומנהלי.

קרא עוד

מי פרץ לאתר ולפייסבוק של רופין?

תעלומת הפריצה לעמוד הפייסבוק, האינסטגרם והאתר של רופין "שנחטפו" ע"י האקר מסתורי, שדרש תמורת השחרור את קבלתו לתואר החדש, העסיקה לאחרונה גולשים רבים ברשת.

אוהדי העמוד של המרכז האקדמי רופין החלו לשים לב כי את הפרסומים שהיו רגילים לראות ברשתות הוחלפו בפוסטים עם דמותו של ההאקר, שמעדכן על החטיפה ומאוחר יותר גם מסביר מה צריך לקרות על מנת ש"ישחרר את החטופים".

השתלטות ה"האקרים" (פצחנים) על הנכסים הדיגיטליים של המרכז האקדמי רופין נועדה להשיק את התוכנית החדשה ללימודי תואר ראשון BSc במדעי המחשב והמידע, זאת לאחר שהמועצה להשכלה גבוהה התירה את פתיחתה של התוכנית בשנת הלימודים הקרובה במרכז האקדמי רופין.
בתואר הייחודי והחדש ברופין ניתן להתמחות במדעי נתוני העתק Big Data או בפיתוח אפליקציות ורשתות חברתיות, ולהתנסות בפועל ביישום תחום מדעי המחשב במגזרים עסקיים כמו: פיננסים, שיווק דיגיטלי וערים חכמות. הזיקה העסקית היישומית של תכנית הלימודים תאפשר לסטודנטים להשתלב בקריירה בתעשיית ההייטק.
ההשתלטות בוצעה על ידי אגף השיווק באמצעות משרד הפרסום 23 חברון-זלצמן במהלך פרסומי יוצא דופן, בו השתמשה רופין ברעיון "האנונימוס" ויצאה בקמפיין נרחב המדמה את פריצת ההאקרים לכל הנכסים הדיגיטלים שלה, המהלך גרר מאות תגובות של גולשים בעמודים השונים, כולל הצעות לפנייה לפייסבוק על מנת להתמודד עם ה"פריצה".


בני ברונסקי, מנהל קריאייטיב ושותף במשרד הפרסום 23 חברון זלצמן שאחראים על הקמפיין: "הסיפוק הכי גדול שלנו בעבודה זה לקחת עניין יחסית לקוני ובכל זאת לעשות ממנו חגיגה פרסומית באמצעות קריאייטיב לא שגרתי, ייחודי ומעז. את זה אפשר היה לעשות רק עם אנשי השיווק המטורפים של המרכז האקדמי רופין שלקחו את הרעיון שלנו והעיפו אותו לחלל".