• להיות יזם ים

    תכירו את החקלאות הימית, תחום מרתק ופורץ גבולות שנלמד ונחקר בפקולטה למדעי הים.

    קרא עוד

  • להיות יזם ים

    תכירו את החקלאות הימית, תחום מרתק ופורץ גבולות שנלמד ונחקר בפקולטה למדעי הים

    קרא עוד

פרופ' אביעד קליינברג - נשיא חדש למרכז האקדמי רופין

פרופ' אביעד קליינברג - נשיא חדש למרכז האקדמי רופין

אושר פה אחד מינויו של פרופ' אביעד קליינברג כנשיא החדש של המרכז האקדמי רופין. פרופ׳ קליינברג יחליף בתפקיד את פרופ' גליה צבר שמסיימת את תפקידה בהצלחה גדולה לאחר 5 שנות כהונה.

קרא עוד

האקתון בינה מלאכותית - היי טק ברופין

האקתון בינה מלאכותית - היי טק ברופין

סטודנטים בהנדסה התחרו בהאקתון בינה מלאכותית וזכו בפרסים מכובדים ובהתנסות מעשית בפיתוח מעבד שתשרת אותם בעבודתם בתעשייה.

קרא עוד

שיא של 1149 בוגרים טריים

שיא של 1149 בוגרים טריים

בטקס מרגש שהתקיים בקמפוס בשבוע שעבר הוענקו 1149 תארי בוגר ומוסמך במרכז האקדמי רופין. האירוע היה לנקודת מפגש מיוחדת שבה לאחר כשנה שבה לא פקדו את הקמפוס סטודנטים, שמחנו לארח אלפי מבקרים בניהם בוגרים, בני משפחה נרגשים וחברי סגל אקדמי ומנהלי.

קרא עוד

אודי אנג'ל: "היום חייבים לתת לסטודנטים ערך מוסך של ערכים"

איש העסקים אודי אנג'ל חושב שהיום לא מספיק שסטודנט "רק" יצטיין בלימודים

 במהלך דברים שנשא באירוע במרכז האקדמי רופין, הפתיע יו"ר חבר הנאמנים של המרכז האקדמי רופין, איש העסקים אודי אנג'ל, את הסטודנטים הלומדים במקום בגישה מפתיעה בהתייחסו להצטיינות אקדמית. אנג'ל התייחס בדבריו לייחוד של המרכז האקדמי רופין והדגיש את הגישה שונה מזו הקיימת במוסדות אקדמאים רבים. אנג'ל הדגיש  כי במקביל להצטיינות בלימודים, הדבר החשוב באמת אשר ילווה את הסטודנטים לאורך כל חייהם הוא הערך המוסף של ההצטיינות הערכית.

כמי שבא מעולם העסקי, הדגיש אנג'ל את הצורך בבוגרים, הנכנסים לשוק העבודה, שיהיו בעלי ערכים ומעורבות חברתית. "הסטודנטים בלי ספק הוכיחו את כישוריהם בהישגים ובהצטיינות" אמר אנג'ל והוסיף כי "לא מספיק להגיד שיש ברופין רק מצטיינים. חשוב לי לציין שזה לא מספיק. אנחנו חייבים להביא עם עצמנו ערך מוסף, אם אנחנו רוצים להוביל ולהנהיג את דור העתיד".

לסיכום דבריו, התייחס אנג'ל לערך המוסף של הלימודים במרכז האקדמי רופין ואמר "אנחנו חייבים להביא ואנחנו אכן מביאים ערכים. ערכיות ואכפתיות להסתכל על האחר והשונה, לייצר שוויון הזדמנויות ולצמצם פערים. אני מסתכל לכם בעיניים, ואני יודע שבצד ההצלחה בלימודים, תשרישו את הערכיות כי בלי זה לדעתי, ההצטיינות נטו לא תוביל אתכם לשום מקום".