• אז איך את אוהב.ת את הכרטיס טיסה שלך לתאילנד?

    כל יום בממוצע אנחנו מקבלים כ- 35,000 החלטות!! מתי לשתות קפה ואיפה, איזו פנייה לקחת בכביש ואיזו חולצה ללבוש היום. אבל יש החלטות, בעיקר כלכליות, שאנחנו חייבים להקדיש להן תשומת לב גבוהה יותר. לדוגמא: איך להתנהל בחופש? ואיך כל זה משפיע על הכיס.

    קרא עוד

  • אז איך את אוהב.ת את הכרטיס טיסה שלך לתאילנד?

    כל יום בממוצע אנחנו מקבלים כ- 35,000 החלטות!! מתי לשתות קפה ואיפה, איזו פנייה לקחת בכביש ואיזו חולצה ללבוש היום. אבל יש החלטות, בעיקר כלכליות, שאנחנו חייבים להקדיש להן תשומת לב גבוהה יותר. לדוגמא: איך להתנהל בחופש? ואיך כל זה משפיע על הכיס.

    קרא עוד

טקס מצטיינים 2022

טקס מצטיינים 2022

טקס המצטיינים השנה התקיים ב-12/12/22 ואיתו ההתרגשות של הסטודנטים והמשפחות שהגיעו לחגוג את הישגיהם של יקיריהם בערב של מצוינות אקדמית ועשייה חברתית בעלת ערך של בוגרי רופין.

קרא עוד

דור ה-Z בפרנקפורט

דור ה-Z בפרנקפורט

עוד לפני שגרמניה לא עלתה לשמינית גמר מונדיאל 2022, נתנאל אטיאס, סטודנט שנה ג' לכלכלה ומנהל ייצג את המרכז האקדמי רופין במשלחת סטודנטים בפרנקפורט בכנס DISK2022.

קרא עוד

פתרון המשבר העולמי בשרשרת האספקה נמצא בבינה המלאכותית

פתרון המשבר העולמי בשרשרת האספקה נמצא בבינה המלאכותית

אימוץ בינה מלאכותית בניתוח של חיזוי ביקושים, תכנון מערך ההובלות, בחירת ספקים, ניהול מלאי ועוד יביא לשינויים משמעותיים בתפעול שרשרת האספקה ויהפוך אותה לסתגלנית, זריזה וגמישה ומותאמת לתנודתיות הצפויה בשווקים בעתיד הנראה לעין. מה הם האתגרים באימוץ זה?

קרא עוד

בלי פילטר: לראשונה בישראל, מוסד אקדמי פותח פרופיל בסנאפצ'ט

הסטודנטים מתעדים ומשתפים את האוירה וחיי הקמפוס, כפי שהם משתקפים דרך עינהם החמושות במשקפי סנאפצ'ט (SPECTACLES) חדשניים

לראשונה בישראל, מוסד אקדמי פותח פרופיל בסנאפצ'ט. הסיפורים (STORIES) מועלים לפרופיל ע"י סטודנט הלומד במכללה המתעד את החיים הסטודנטיאליים בקמפוס מנקודת מבטו.

על מנת לאפשר תיעוד אותנטי ובלתי אמצעי של הנעשה בכיתות ומדשאות הקמפוס, נרכשו במרכז  האקדמי רופין זוג משקפי סנאפצ'ט, דרכם מתעדים הסטודנטים את חבריהם ברחבי הקמפוס באירועים ובסיטואציות שונות בתוך הכיתות ומחוץ להן.

כך למשל תועדו לאחרונה בפרופיל הסנאצפ'ט של המכללה פיצ'ים נבחרים של המתמודדים, באירועי תרבות שונים בקמפוס ו"בתחרות הפרסומות" המתרחשת ברופין מדי שנה במחלקה במנהל עסקים.

קובי יפרח, מנהל השיווק של המרכז האקדמי רופין "הבנו שעם כל הכבוד לפוסטים ברשתות החברתיות בפלטפורמות הקלאסיות, המועמדים שלנו רוצים לפגוש אותנו גם דרך STORIES בלתי אמצעיים ובפלטפורמות חדשות יותר כמו סנאפצ'ט. השיווק למועמדים נהפך ליותר טכנולוגי ומאומץ מהר מאוד על ידי המשתמשים שרוצים לקבל טעימה בלתי אמצעית של האווירה הייחודית בקמפוס שלנו, דרך העיניים של סטודנט ולא פונקציה שיווקית אחרת. לשמחתי הסטודנטים של רופין נרתמו לעניין השיתוף בשמחה וביצירתיות, ומתלהבים לספר את הסיפור ולשתפו ברשת".

הצטרפו אלינו בנסאפצ'ט>>